Uwaga! Ograniczenia pracy Urzędu w Mieroszowie!
23 stycznia 2022
Urząd Miejski w Mieroszowie informuje, że w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2, od poniedziałku dnia 24 stycznia 2022 roku do odwołania zostaje ograniczona możliwość osobistego załatwiania spraw w urzędzie
Urząd będzie pracował w trybie wewnętrznym, z wyjątkiem:
1.Urzędu Stanu Cywilnego, w którym osobiście załatwiane będą tylko:
zgłoszenie zgonu
zgłoszenie urodzenia
odbiór dowodu osobistego:
74 3030003 oraz 74 3030001
2. Biuro Obsługi Klienta, tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym:
74 3030420 oraz 74 3030430
Sprawy te można załatwiać w budynku urzędu przy pl. Niepodległości 1, parter pokój 1 i 2.
Pozostałe usługi Urząd będzie świadczył wyłącznie:
telefonicznie,
pocztą elektroniczną e-mail,
za pośrednictwem tradycyjnej poczty – wewnątrz urzędu znajduje się urna na korespondencję,
poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP,
W wypadku załatwiania spraw za pośrednictwem tradycyjnej poczty wniosek wraz z kompletem dokumentów oraz ewentualnie dowodem uiszczenia opłaty należy przesłać na adres Urzędu:
Urząd Gminy Mieroszów, Plac Niepodległości 1 – ratusz, 58-350 Mieroszów.
Należy również podać adres, na który zostanie Państwu przesłana korespondencja zwrotna.
Dzwoniąc pod wskazane numery telefonów uzyskacie Państwo informacje na temat obowiązujących procedur, wymaganych dokumentów, wysokości obowiązujących opłat. Możliwy jest również kontakt z urzędem drogą e-mailową. Wszystkie podejmowane działania mają na celu zmniejszenie ryzyka zachorowania zarówno Państwa, jak i pracowników Urzędu Miejskiego w Mieroszowie.