Uwaga! Ograniczenia pracy Urzędu w Mieroszowie!

23 stycznia 2022

Urząd Miejski w Mieroszowie informuje, że w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2, od poniedziałku dnia 24 stycznia 2022 roku do odwołania zostaje ograniczona możliwość osobistego załatwiania spraw w urzędzie‼

Urząd będzie pracował w trybie wewnętrznym, z wyjątkiem:
1.Urzędu Stanu Cywilnego, w którym osobiście załatwiane będą tylko:
zgłoszenie zgonu
zgłoszenie urodzenia
odbiór dowodu osobistego: ☎ 74 3030003 oraz 74 3030001
 
2. Biuro Obsługi Klienta, tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym:
☎ 74 3030420 oraz 74 3030430
Sprawy te można załatwiać w budynku urzędu przy pl. Niepodległości 1, parter pokój 1 i 2.
 
Pozostałe usługi Urząd będzie świadczył wyłącznie:
☑telefonicznie,
☑pocztą elektroniczną e-mail,
☑za pośrednictwem tradycyjnej poczty – wewnątrz urzędu znajduje się urna na korespondencję,
☑poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP,
☑za pośrednictwem strony obywatel.gov.pl.
 
W wypadku załatwiania spraw za pośrednictwem tradycyjnej poczty wniosek wraz z kompletem dokumentów oraz ewentualnie dowodem uiszczenia opłaty należy przesłać na adres Urzędu:
Urząd Gminy Mieroszów, Plac Niepodległości 1 – ratusz, 58-350 Mieroszów.
Należy również podać adres, na który zostanie Państwu przesłana korespondencja zwrotna.
Przed ewentualną wizytą w urzędzie prosimy Państwa najpierw o kontakt telefoniczny pod numerem 74 3030188 lub pod wybrane numery podane na stronie https://bip.mieroszow.pl/kontakt-telefony
Dzwoniąc pod wskazane numery telefonów uzyskacie Państwo informacje na temat obowiązujących procedur, wymaganych dokumentów, wysokości obowiązujących opłat. Możliwy jest również kontakt z urzędem drogą e-mailową. Wszystkie podejmowane działania mają na celu zmniejszenie ryzyka zachorowania zarówno Państwa, jak i pracowników Urzędu Miejskiego w Mieroszowie.